استراتژی ایچیموکو در سامان تریدر:

پیشتر یکی از پارامترهای مهم استراتژی ایچیموکو که خروج قیمت از ابر کومو است را در سامان تریدر ارائه کرده ایم . اما در نگارش جدید سامان تریدر دو امکان دیگر از ایچیموکو  اضافه شده است :

۱- تقاطع خط تنکاسن با کیجونسن بسمت بالا

یکی از سیگنالهای قوی   در استراتژی ایچیموکو برای خرید , تقاطع  خط تنکاسن با خط کیجونسن  به سمت بالا است که می تواند هشداری برای صعود قریب الوقوع  قیمت سهم باشد و علی الخصوص در بازارهای نزولی و رنج که عمده معامله گران با کسب بازدهی های کم از سهام خارج می شوند می تواند نقاط ورود مطمئنی را برای شما رقم بزند .شکل زیر نشاندهنده تقاطع تنکانسن (خط قرمز رنگ) با کیجونسن (خط آبی رنگ) در سهم کفپارس می باشد.که بلافاصله پس از آن قیمت سهم رشد کرده است.


 

 

استراتژی ایچیموکو

 

 

۲-قیمت بالای ابر کومو فعلی

عموما سهامی که قیمت آنها بالای ابر کوموی فعلی ایچیموکو هستند شانس صعودشان بمراتب بیشتر است و می توانید از این گزینه هم برای فیلتر کردن سایر سیگنالهای خرید استفاده نمائید.

برای استفاده از فیلترهای فوق بر روی دکمه ابزار کلیک کنید و بر روی فیلتر مربوطه کلیک نمائید.نتایج بر روی قسمت رتبه بندی (فقط قسمت رتبه بندی) نرم افزار لحاظ می گردد.نحوه استفاده از فیلترها در ویدئو زیر نمایش داده شده است .


فیلتر ایچیموکو