بهترین اپلیکیشن بورس
راهنمای نسخه اندروید سامان تریدر 

  • بروز می شود
    هشدار : نمودار تمام سیگنالهای خرید نرم افزار باید توسط معامله گر  بررسی و پس از کسب اطمینان از مناسب بودن یک سهم نسبت به خرید سهم اقدام شود .

    نسخه اندروید سامان تریدر شامل سه بخش با عنوانهای ذیل است :

رتبه بندی

بهترین خریدها

رخدادها

شکل زیر نمائی از نرم افزار است که بخشهای مختلف در آن نشانه گذاری شده اند .

سامان تریدر نسخه اندروید

رتبه بندی :
این بخش متناظر با قسمت رتبه بندی در نرم افزار تحت ویندوز است که در آن  سهم ها به ترتیب امتیاز مرتب شده اند .برای انتخاب بایستی از  بالای لیست شروع نمائید و هر سهمی را که دارای پارامترهای مثبت بیشتری است با بررسی نمودار انتخاب نمائید. برای اطلاع از پارامترهای مهم سامان تریدر  این صفحه را مطالعه کنید .همچنین در شرائط یکسان اولویت با خرید سهامی است که رنگ نماد آنها سبز رنگ است .

لازم بذکر است رتبه تجمیع در این قسمت نشان دهنده میانگین میزان ورود پول هوشمند در سه روز گذشته است . و سهمی که در این قسمت دارای رتبه تجمیع یک است یعنی در سه روز گذشته دارای بالاترین درصد ورود نقدینگی هوشمند بخود بوده است .

شکل زیر شرح آیکونهای بکار رفته در این قسمت را نمایش می دهد.

راهنمای سامان تریدر اندروید

همچنین وجود دایره های کوچک قرمز  و زرد رنگ در سمت چپ نماد سهم  به ترتیب نشاندهنده ارزش بازار  “خیلی بزرگ ”  و  “بزرگ ”  است . مانند شکل

ارزش بازار

لازم بذکر است اطلاعات بازار هر ۴ دقیقه بصورت اتوماتیک بروز می شود و پس  از بروزرسانی دکمه بروزرسانی به رنگ سبز تغییر رنگ می یابد و با کلیک بر روی آن می توانید اطلاعات جدید را مشاهده نمائید .

بروزرسانی نرم افزار

ثبت آلارم:

درقسمت رتبه بندی با نگهداشتن انگشت بر روی ردیف نماد فرم ثبت آلارم باز می شود و می توانید مطابق عکس  زیر برای هر سهم آلارمی را که می خواهید ثبت نمائید . آلارم ها به محض اتفاق با صدای مخصوص نرم افزار به شما اعلام می شود و در قسمت رخدادهای نرم افزار و نوتیفیکشن موبایل درج می شوند.سهم هائی که برای آنها آلارم  ثبت کرده اید  علامت زنگ درکنار نماد آنها درج می شود .

ثبت آلارم سهم

فیلتر کردن  سهام :

برای فیلتر کردن سهام می توانید بر روی آیکن نمایش داده شده در شکل اولیه نرم افزار کلیک کنید و  فرم زیر نمایش داده می شود که می توانید نسبت به موارد ذکر شده سهام را فیلتر نمائید .

فیلتر سهم

بهترین خریدها :

در این بخش در هر روز معاملاتی بهترین خریدها که شامل ورود پولهای هوشمند  هستند نمایش داده می شود سهمی با رتبه تجمیع  یک در این قسمت  یعنی دارای  بیشترین میزان ورود پول هوشمند در روز جاری است . بدیهی است سهامی که دارای بیشترین میزان ورود نقدینگی هوشمند باشد(بطور مثال ده ردیف اول) احتمال رشد قیمتی آن بمراتب بیشتر است و با گذاشتن از دقایق اولیه بازار احتمال صف خرید شدن آنها بالا است . این قسمت می تواند هم برای معامله گران میانمدت و هم برای معامله گران نوسانگیر بازار جذاب باشد .

رخدادها :

در دو بخش رتبه بندی و بهترین خریدها می توانید برای هر سهم آلارم تعریف نمائید که با نگهداشتن انگشت بر روی ردیف نماد فرم ثبت رخداد باز می شود . رخدادها پس از اتفاق در این قسمت ثبت و نمایش داده می شوند.

فرم رخدادها

نمونه ای از نمایش رخدادها در نوتیفیکشن موبایل

نوتیفیکشن سهم

روشهای خرید :

از دو قسمت رتبه بندی و بهترین خریدها  می توانید برای انتخاب و خرید سهم استفاده نمائید. درقسمت رتبه بندی می توانید سهام با وضعیت خرید و دارای پارامترهای مثبت ورود پول هوشمند و  تقاضا دو برابر عرضه و رتبه تجمیع سه روزه  مناسب  (مثلا  زیر  ۵۰ ) و با بررسی نمودار انتخاب نمائید .

در قسمت بهترین خریدها  می توانید از ده ردیف اول سهمی را که دارای پارامترهای مثبت مناسبتر و نمودار بهتری دارد را انتخاب نمائید .و الزاما نباید وضعیت سهم خرید باشد .

قطعا در هر دو حالت تمامی سیگنالها موفق نخواهند بود و شما بایستی با دقت و تمرکز سهم مناسب را انتخاب نمائید و با جو و هیجانات بازار همراه نشوید.

مشاهده نمودار سهم :

برای مشاهده نمودار سهم بر روی نام نماد کلیک کنید پس از چند ثانیه نمودار سهم در فرم جدیدی نماش می یابد .برای بازشگت به فرم اصلی دکمه  BACK  را بر روی گوشی خود لمس نمائید .

نمودار در سامان تریدر

راهنمای سامان تریدرراهنمای تکمیلی  انواع روشهای خرید با سامان تریدر