رتبه تجمیع سهم:

یکی از فاکتورهای مهم اضافه شده به نرم افزار رتبه تجمیع (چند روزه) سهم است که نشان از خریدهای قوی و پر قدرت سهم و ورود پولهای هوشمند به سهم است . واضح است که هر چه خریدهای ما در جهت خریدهای پر قدرت تر بازار باشد احتمال موفقیت معاملاتمان بیشتر خواهد شد .

سهمی با رتبه تجمیع یک یعنی پرقدرت ترین خریداران را دارد و به همین ترتیب  سهام با رتبه های تجمیع  بعدی از قدرت خریداران کاسته می شود و بطور مثال سهمی با رتبه تجمیع ۴۰۰  بدین معنی است که سهم از لحاظ قدرت خرید بسیار پائین می باشد و قدرت فروشندگان سهم بالاست .بالا رفتن رتبه تجمیع  سهم  (بالاتر از ۴۰۰)  در سقفهای قیمتی می تواند هشداری برای خروج بموقع از سهم باشد .

بنابراین همواره بهتر است که در خریدهای خود رتبه تجمیع سهم را هم لحاظ کنیم. سهامی که در چند روز گذشته در حال جمع آوری توسط خریداران پر قدرت بوده اند بمراتب  احتمال رشد قیمتی و موفقیت شان بالاتر خواهد بود .

رتبه تجمیع سهم

ورود و خروج پول هوشمند :

در ستون امتیاز در نرم افزار در صورت ورود پول هوشمند در همان روز آیکون ورود پول هوشمند نمایش می یابد و در صورت خروج پول هوشمند در همانروز آیکون خروج پول هوشمند نمایش داده می شود که می تواند مبنایی برای تصمیم گیری شما باشد .میزان ضریب پارامتر ورود و خروج پول هوشمند را می توانید در قسمت  تنظیمات تغییر دهید.لازم بذکر است نرم افزار در نمایش  آیکونهای ورود و خروج پول هوشمند, فقط روز جاری را در نظر می گیرد اما رتبه تجمیع بر اساس تجمیع چند روزه ورود و خروج پول هوشمند محاسبه می گردد و قابل اتکاتر است .

بهترین خریدها بازار

بهترین خریدها :

یکی دیگر از امکانات ویژه استفاده از لیست بهترین خریدها و پر قدرت ترین خریدها می باشد برای دسترسی به این فرم بر روی آیکون بهترین خریدها (گزینه یک) کلیک نمائید و  پس از نمایش فرم  بر روی دکمه بروزرسانی کلیک نمائید (گزینه دو)  تا لیست با آخرین اطلاعات بروز شود . یکی دیگر از ایده های معاملاتی نرم افزار استفاده از ردیف های ابتدائی لیست برای خرید است عمده  سهامی که در بالای لیست قرار دارند بواسطه وجود خریدهای قوی و پر قدرت تقریبا تا آخر وقت بازار صف خرید می شوند و شما می توانید مناسب ترین آنها را برای خرید انتخاب نمائید .همانطور که در لیست زیر مشخص است عمده سهام در آخر وقت دارای صف خرید شده اند. این لیست می تواند هم برای نوسانگیران و هم برای سایر معامله گران جذاب باشد .