همه عوامل در بازار برای عدم موفقیت شما چیده شده است

همه عوامل در بازار بصورت غیر عمد برای عدم موفقیت شما چیده شده است:

با یک نگاه اجمالی در بازار بورس می توان فهمید که همه چیز به صورت غیر عمدی طوری چیده شده است که نتوانید در بازار موفق شوید. اما چطور ؟

 

کانالهای بیشمار تلگرامی با انواع و اقسام پیشنهادی های خرید

هر کسی یک بخشی از نمودار سهمی را خط کشی  کرده و  توصیه به خرید کرده است.

سهمی در حال نزول قطعی است می گویند با رسیدن به فلان نقطه حمایتی یک پله وارد شوید با حد ضرر فلان , همه درحال سبقت گرفتن از هم در خرید در قیمت پایین تر هستند

یکی می گوید فلان سهم در این قیمت رویائی بیش نیست و سنگین وارد شوید .

یکی هر روز بازدهی سیگنالهایش را به رخ شما می کشد.

جوری وانمود می کنند که انگار باید تمام نوسانهای بازار را تمام و کمال گرفت و آنها این کار را می کنند  .

حرص سود دست از سر شما بر نمیدارد چند معامله قبلی شما همگی زیانده بوده اند دیگر واقعا کلافه شده اید و این دفعه بایستی حتما سود کنید.دنبال منجی می گردید هر کسی جز خودتان !

واقعا راهکار چیست  هر پیشنهاد خریدی را باید بررسی  کنید در چند کانال تلگرامی باید عضو باشید ؟ به اخبار و شایعات بازار باید چه وزنی بدهید ؟

 

راهکار سامان تریدر :

واقعیت آنست در زمانی که شما در حال تمرکز برای گرفتن نوسان ۵ درصدی از یک  سهم هستید سهامی هستند که وارد یک روند قوی و میانمدت صعودی با بازدهی بالا می شوند اما آنها را چطور باید شکار کرد ؟

سیگنالهای خرید سه ستاره :

در نرم افزار سامان تریدر سیگنالهای خرید سه ستاره چک مارک دار دارای بالاترین احتمال موفقیت هستند (۷۰ درصد و نه  صددرصد) این سهم ها عمدتا در شروع یک روند صعودی قوی و مستمر هستند (عموما موج سه  الیوت یا C ) کاربران نرم افزار می توانند با بررسی پارامترهای نرم افزار و نمودار سیگنالهای خرید و یک موج شماری ساده بهترین سهم را انتخاب نمایند .

بازار همواره پر از موقعیتهای بکر , قوی و تازه نفس می باشد هیچگاه دنبال خرید سهمی در قیمت های پایین تر نباشید فقط روندهای قیمتی قوی را شناسائی کنید و حتی در سقف  قیمتی بخرید.

باید بدانید هر سهمی که به شما بازدهی خوبی می دهد را برای مدتی فراموش کنید آن سهم برای مدتی نیاز به استراحت دارد.

مجموعه بسیار زیادی از رفتارهای معاملاتی در بازار وجود دارد که اشتباه هستند و ناشی از عدم باور به موفقیت و ترس از زیان است که شکل گرفته اند و توسط توده عظیمی از معامله گران استفاده می شوند.مجموعه باورهای معاملاتی زیادی  هستند که شما فکر می کنید به نفع تان هست اما به نفع شما نیست .

شما باید بدانید پیروی از رفتارها و ذهنیت رایج معاملاتی در بازار در نهایت موجب از دست رفتن سرمایه و سرخوردگی شما در بازار خواهد شد .

بیاد داشته باشید اگر خودتان قواعد بازی را بلد نشوید بازیچه دست دیگران خواهید شد و در بهترین حالت برای دیگران بازی خواهید کرد .دیگران همواره نمایشی غیر واقعی و اغراق آمیز از توانمندیهایشان را برای شما به نمایش می گذارند .

تصور می کنید این افرادی که مرتبا نمودار بازدهی های  ۱۰۰  تا ۲۰۰ درصدی را به رخ شما می کشند خودشان در عمل چند درصد از این بازدهی را کسب نموده اند  ؟

حدالامکان سعی کنید در بیش از ۵ الی ۱۰  کانال تلگرامی عضو نباشید و به اخبار بازار وزن بیش از ۲۰ درصدی ندهید . سیستم معاملاتی شما قطعا بدون نقص نیست اما  باید حرف آخر را در تصمیم گیری ها بزند. هیچ چیز مطلقی در بازار وجود ندارد و شما بایستی پویا باشید . هرگز با هیجان بازار همراه نشوید.و هیچگاه حسرت سودهای از دست داده را نخورید.

سود کردن در بازار قبل از آنکه در واقعیت اتفاق بیافتد باید در ذهن شما با باور کردن موفقیت و کنترل و مهار حرص و طمع و ترس و اتخاذ روشهای صحیح معاملاتی بدست آید.